Daliat el carmel market





















ביום שבת האחרון ניצלנו את השמש "השקרנית" ויצאנו לטייל. הייתה לי תחושה שיהיה יום מקסים...ובהחלט היה!  עלינו צפונה והגענו לדליית אל כרמל כפר דרוזי מקסים העמוס בשווקים אשר מציע שלל של חנויות ודוכנים של ביגוד והנעלה, רהיטים, כלי בית, מזכרות, שטיחים, תמונות תבלינים, מאכלים ועוד מגוון רחב ואינסופי. מדי שבת פוקדים מטיילים רבים את  השווקים הגדולים, הצבעוניים והפופולריים באזור. המשיכה התיירותית נובעת בשל המצע הרחב, הנגיש והזול.  השווקים האוטנתיים משרים אווירה נעימה ורגועה שמשקפים את יחסם האדיב של העדה הדרוזית ומקנה לקונה הישראלי חווית קנייה קסומה.  בין כל החנויות הללו שזורים בתי אוכל קטנים,  מסעדות מזרחיות וקונדיטוריות שניחוחות משכרים ומתוקים עולים מהן. מסעדות על טהרת המטבח הדרוזי והמזרחי, שמן זית , חומוס ופלאפל במגוון טעמים. טעם הבקלאוות והקנאפה המתוקים גרמו לי לשכוח את כמות הסוכר המטורפת שיש בהן, וזללתי אותם בהנאה.  הנאה צרופה מנוף מרהיב וסיומת לטיול רווי ססגוניות, צבעוניות, טעם ואיך לא..קניות סיומת ליום, היא הדוכנים הממוקמים במעלה הכפר המציעים פיתה דרוזית חמה עם לבנה, זעתר ושמן זית. יאמי :)






















החורף הזה הביא עמו את סוודר האנגורה שאני כל כך אוהבת! יש לי זיכרונות ילדות מהסריג נוצות הנעים הזה כשהייתי רואה את אמי לובשת אותו. מי שלבש אי פעם אנגורה יודע מה ההרגשה בלבישתו, גבולי משי גבולי נוצתי.  קיים שלל רב של חיקויי הסריג המהממם הזה באינספור דוגמאות וצבעים, אני אומרת למה לא?! כל זאת ויש בארון לפחות סריג אנגורה אמיתי אחד!



לסריג הוספתי תיק גובלן מעוטר בפרחים שגם הם מזכירים ניחוחות של פעם. גובלנים היו בבית של הסבתות על הקירות, השולחנות בכריות. ועוד מחורף שעבר הוא פרץ אלינו באלפי טקסטורות וצבעים על שלל אקססוריז, ביגוד ונעליים.


נעלתי נעלי אוקספורד שתמיד משתלבים יפה כמעט עם כל אאוטפיט.




What I wore?
Angora sweater: H&M \ Skirt: designer Yafit Ohayon \ Shoes: twentyfour Seven \ Bag: Golf

Hope you liked
We have a good week
Kisses
Liz